Free cookie consent management tool by TermsFeed
Sākumlapa / Blogs / Vai ekspress piegāde joprojām ir tikai retajam pieejama greznība?
Vai ekspress piegāde joprojām ir tikai retajam pieejama greznība?
Febr. 5, 2024
Dalīties

Laikam ejot, mainās arī intereses un vajadzības. Patērētāju ekspektācijas kļūst arvien lielākas un viņi sagaida, ka saņems efektīvu un ātru servisu gandrīz visur, kur viņi dodas, vai visā, ko viņi dara. Aug ne tikai cerības, bet arī konkurence.  Un tas vienmēr ir aktuāls jautājums - kā mēs varam atšķirties no citiem uzņēmumiem ar līdzīgiem produktiem? Ja skatāmies uz situāciju Latvijā, joprojām liela daļa e-komercijas uzņēmumu piedāvā piegādi 3 - 5 dienu laikā.  Bet kāpēc gan nepiedāvāt piegādes iespēju tajā pašā dienā? Protams, mēs nerunājam par uzņēmumiem, kas ražo individuālus pasūtījumus, kur saņemšanas laiku ietekmē ražošana. Bet tomēr, pēc tam, kad pasūtījums ir gatavs, tas būtu lieliski piedāvāt klientiem to saņemt pēc iespējas ātrāk.

Galvenā problēma ir domāšanas veids, domājot, ka ekspress piegāde ir ļoti dārga, un tā ir greznība, kas ne visiem ir pieejama. Bet būsim reāli, ir 2024. Gads un ekspress piegādei vajadzētu būt ikdienas rutīnai. Vienmēr ir laba ideja piedāvāt klientiem vairāk variantus, lai viņi varētu izvēlēties sev piemērotāko.  Ne visi produkti ir paredzēti visiem, un to pašu var teikt par piegādes pakalpojumiem - vienam ir labi gaidīt vidēji 4 dienas, lai saņemtu pasūtījumu, bet citiem tā ir nepieciešamība  to saņemt tajā pašā dienā.

Ir vērts izmēģināt sadarboties ar piegādes partneri, kas var palīdzēt ar piegādēm jūsu klientiem, kā arī nodrošināt uzņēmumam piegādes starp noliktavām vai filiālēm.

Dalīties