Piegādei tajā pašā dienā ir dažādas priekšrocības mazajiem uzņēmumiem. Piemēram, tas ir lielisks veids, kā atšķirties no lielākajiem konkurentiem un arī reklamēt savu zīmola nosaukumu, pozicionējot uzņēmumu kā uzticamu un nodrošinot klientu apmierinātību. Joprojām ļoti svarīga lieta ir saziņa no mutes mutē, kas var ietekmēt turpmāko biznesa attīstību un klientu lojalitāti. Mēs varam teikt, ka vienas dienas piegāde veido uzticību starp mazajiem uzņēmumiem un klientiem. Uzticība zīmolam ir viena no svarīgākajām lietām, ko zīmols nedrīkst zaudēt. Laimīgi un apmierināti klienti ir mērķis, ko vēlamies sasniegt, jo tā ir arī lielāka iespēja, ka viņi ieteiks konkrēto uzņēmumu citiem, kā arī izvēlēsies to saviem nākotnes pirkumiem.
Vēl viens diezgan svarīgs ieguvums piegādei tajā pašā dienā ir tas, ka tas var darboties arī kā mārketinga rīks. Ir svarīgi veicināt to, ka uzņēmums piedāvā ātras piegādes, tādējādi piesaistot arvien vairāk potenciālo klientu. Sociālo mediju kampaņas, klientu atsauksmes, akcijas vai atlaides - katra darbība, lai pārliecinātu klientu un padarītu tiešsaistes iepirkšanās pieredzi lielisku.
Ja nekad nepamēģināsiet, nekad neuzzināsiet. Sadarbojieties ar piegādes partneri, kas var nodrošināt ātras un uzticamas piegādes un piedāvājiet klientiem ne tikai kvalitatīvākos produktus, bet arī labāko servisu.